Brug for hjælp?
Jeg modtager ikke en holdinvitation
Hvis du ikke modtager en holdinvitation på din e-mail kan det skyldes følgende:
- Holdinvitationen er havnet i din SPAM folder/filter
- Invitationen er sendt til en forkert e-mail adresse
Holdkaptajnen kan til enhver tid klikke på "Deltagere" og slette udsendte invitationer, og prøve igen.
Fandt du det du søgte?
Oplever du fortsat problemer efter at have fulgt anvisningerne ovenfor, kan du kontakte os her
Mit hold er inaktivt
Hvis dit hold står som "Inaktiv" kan det skyldes følgende:
- I er ikke nok deltagere på holdet
- Jeres betaling er ikke registreret
- Jeres hold er gjort midlertidigt inaktivt
Fandt du det du søgte?
Oplever du fortsat problemer efter at have fulgt anvisningerne ovenfor, kan du kontakte os her
Jeg kan ikke logge ind
Hvis du ikke kan logge ind kan det skyldes følgende:
- Du har tastet forkert e-mail eller password
- Du har oprettet din bruger med en anden e-mail
Husk at tjekke dine login oplysninger for eventuelle stavefejl eller ekstra mellemrum.
Du kan nulstille dit password med "Glemt password" funktionen
Fandt du det du søgte?
Oplever du fortsat problemer efter at have fulgt anvisningerne ovenfor, kan du kontakte os her
Min betaling er ikke registreret
Hvis din betaling står som "Ikke registreret" kan det skyldes følgende:
- Betalingen er grundet dårlig forbindelse ikke gået igennem
- Holdkaptajnen for holdet har ikke registreret "modtaget betaling" under holdoversigten
Når holdkaptajnen har inviteret sine holddeltagere og alle deltagerne har accepteret invitationen, skal holdkaptajnen efterfølgende "registrere modtaget betaling" fra hver deltager.
Dette gøres ved at logge ind på "Mit hold" --> "Se deltagere"
Tryk "Registrer betaling" ud fra hver deltager
Fandt du det du søgte?
Oplever du fortsat problemer efter at have fulgt anvisningerne ovenfor, kan du kontakte os her