Brug for hjælp?

Jeg modtager ikke en holdinvitation

Hvis du ikke modtager en holdinvitation på din e-mail kan det skyldes følgende:

  • Holdinvitationen er havnet i din SPAM folder/filter
  • Invitationen er sendt til en forkert e-mail adresse

Holdkaptajnen kan til enhver tid klikke på "Deltagere" og slette udsendte invitationer, og prøve igen.

Fandt du det du søgte?

Oplever du fortsat problemer efter at have fulgt anvisningerne ovenfor, kan du kontakte os her

Mit hold er inaktivt

Hvis dit hold står som "Inaktiv" kan det skyldes følgende:

  • I er ikke nok deltagere på holdet
  • Jeres betaling er ikke registreret
  • Jeres hold er gjort midlertidigt inaktivt

Fandt du det du søgte?

Oplever du fortsat problemer efter at have fulgt anvisningerne ovenfor, kan du kontakte os her

Jeg kan ikke logge ind

Hvis du ikke kan logge ind kan det skyldes følgende:

  • Du har tastet forkert e-mail eller password
  • Du har oprettet din bruger med en anden e-mail

Husk at tjekke dine login oplysninger for eventuelle stavefejl eller ekstra mellemrum.

Du kan nulstille dit password med "Glemt password" funktionen

Fandt du det du søgte?

Oplever du fortsat problemer efter at have fulgt anvisningerne ovenfor, kan du kontakte os her

Min betaling er ikke registreret

Hvis din betaling står som "Ikke registreret" kan det skyldes følgende: 

  • Betalingen er grundet dårlig forbindelse ikke gået igennem
  • Holdkaptajnen for holdet har ikke registreret "modtaget betaling" under holdoversigten 

 

Når holdkaptajnen har inviteret sine holddeltagere og alle deltagerne har accepteret invitationen, skal holdkaptajnen efterfølgende "registrere modtaget betaling" fra hver deltager.

Dette gøres ved at logge ind på "Mit hold" --> "Se deltagere" 

Tryk "Registrer betaling" ud fra hver deltager 

 

Fandt du det du søgte?

Oplever du fortsat problemer efter at have fulgt anvisningerne ovenfor, kan du kontakte os her

Kontakt os